Norgesexpo gjør også konseptutvikling, rådgivning og prosjektledelse for kunder.
Premiereevents kan være filmpremierer og releasefester. Lanseringskampanjer kan være markedskampanjer som rettes direkte inn mot ønsket målgruppe og som inneholder elementer som plakatering, e-postmarketing, konkurranser med partnere m.m.
Norgesexpo gjennomfører egne roadshows og events som bl.a. Knerten Påsketur og sommerturné. Begge disse turnéene er rettet mot målgruppen barn og barnefamilier.
Eksisterende kunder er blant annet Paradox, Nordisk Film Distribusjon, Norsk Filmdistribusjon, HBO Nordic, Tappeluft, Sony Music, Glitter, Valora Trade, Engelschiønn Marwell Hauge, Soleragruppen, Bislettalliansen.
Norgesexpo er stolt av å samarbeide med Røde Kors, ExxonMobile og Bislettalliansen. På vegne av disse selskapene arrangerer og gjennomfører vi ”Race Against Malaria”. Det avvikles en bedriftsstafett på Karl Johan hvert år dagen før ExxonMobile Bislett Games. Usain Bolt har vært frontfigur siden 2011. Det har blitt samlet inn over 2 millioner kroner som går uavkortet til bekjempelse av Malaria.
Referanser:
Paradox v/Jan Petter Dickman
Valora Trade/Mentos v/Kåre Fjellstad
Bislettalliansen v/Rune Stenersen
Glitter v/Cathrine Skeie
Nordisk Film Distribusjon v/Morten Christoffersen
Solera/Multibev v/Mona Stephansen